- Kan jag ändra min beställning?
Ja, du kan ändra din beställning så länge den inte har skickats. Kontakta oss på kundservice@lillknodd.se för att göra ändringen.
- Hur kan jag spåra min beställning?
När din beställning har skickats skickas en spårningslänk till dig så att du kan kontrollera dess status i realtid.
- Vad ska jag göra om jag får en defekt produkt?
Vi säkerställer att alla produkter uppfyller våra kvalitetsstandarder. Om du får en defekt vara, kontakta oss omgående på kundservice@lillknodd.se så att vi kan hantera returen eller ersättningen utan extra kostnad.
- Jag har precis lagt en beställning, när skickas den?
Vi gör vårt bästa för att skicka varor så snabbt som möjligt. Vänta 1-2 arbetsdagar för att behandla din beställning, följt av 1-3 arbetsdagar för leverans.
- Jag har en fråga som inte har besvarats, kan du hjälpa mig?
Absolut! Vi är här för att hjälpa dig att försköna ditt hem! Skicka oss ett mail på kundservice@lillknodd.se så hjälper vi dig gärna på alla sätt vi kan. Vi får ett stort antal mejl. Om du vill ha ett snabbt svar, vänligen bifoga ditt ordernummer och åtgärda problemet tydligt, tack.
- Hur mycket kostar leveransen?
Vi har fri frakt för beställningar över 499 sek. För mer information, besök vår fraktpolicysida. Glad shopping!
- Kan jag returnera en vara om jag inte är nöjd?
Ja, vi erbjuder 30 dagars returrätt för oanvända varor i originalskick och förpackning. För detaljerad information om hur du initierar en retur eller begär en återbetalning, besök vår sida för återbetalningspolicy.
- Skickar du internationellt?
För närvarande fokuserar vi på att betjäna kunder i Sverige. Vi planerar dock att utöka våra fraktalternativ snart, så håll utkik efter uppdateringar!
- Vad är återbetalningspolicyn?
Återbetalningar är tillgängliga inom en viss tid efter köpet om varan är defekt eller otillfredsställande. Se återbetalningspolicyn för mer information.